Da vi hos oss skulle velge ny PA sto vi nettopp mellom Martin sine produkter og D&B Q da vi hadde luket bort en 10-12 andre alternativer. Grunnen til at vi valgte Martin framfor Q var flere, men jeg kan summere opp ett par for og imot her nå..
Vil det seie at Q kom på andreplass?
Fysisk størrelse: Ganske like, men større sub hos Martin.
Ikkje viss du kjøper J-subb
Amping: D&B både dyrere og tar mer plass, Martin ekstremt lettdrevet.
3U er ulempe ja, men her er dsp innebygd i alle amper så du kan splitte så mykje du vil, har og full styring og overvåking av alle bokser og amper fra front på pc. Og ein stor fordel at det er eit lukka system med eigne amper. Skjønne ikkje at noko vil kjøpe topp of the range pa og bruke rimelige qsc plx amper.
Pris: Bedre rabatter på Martin, og amper blir mye dyrere med D&B.
Ja det koster med d&b, men når eg kalkulerte så var det dyrere med Martin
Raider: D&B et lite hode foran i Norge foreløpig, men her skjer det ting.
Ja kanskje, kanskje ikkje
Potensial: Martin funket bedre også på rocketing, samt hadde mye større potensial utendørs (ekstremt mye lengre kastlengde, og mindre "drop" underveis)
Dette kan nok stemme, har ikkje samanlignet.
D&B Q er "killer" å ha på mindre plasser som revyer/teater, + at du faktisk kan ta med deg en grei rigg i en varebil, og det at den faktisk kan rigges alene også.
Dette er eit stort argument for vår del som her på vestlandet køyrer mykje varebil, grunna ferjer/bom avgifter, samt at med eit mindre innbyggertal (lika mange i S&F som i stavanger by) ikkje har dei største festivalene/arrangemanga.
Har vel og gløymt å nevne at Alpha riggen er tilsalgs, me skal og kjøpe q, planen er at studentsamfunnet skal ha samme type pa som oss, letter å supplere kvarandre.
Mange gode argument her, og pa som tilfredstiller alle krava finnes vel neppe.
Men det at Hellbillies, Bjørn Eidsvåg, Vamp og Madrugada alle foretrekker q, fortel ein del. Samt at D'light, Drammenlyd, Morten Schance, Hallingdal lyd, Vest lydservice og pac har samme system er jo og eit kvalitetstempel.
Ikkje det at martin er dårleg, men det ser ut som det kjem på min andre plass