Omnitronic
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
- Torodd Olsen
- Pro Member
- Sted: Stord
Omnitronic
Noen som vet hvem som er importør i norge?
- lydonen
- Pro Member Silver
- Sted: vadsø
- Kontakt:
- John H. Guttorm
- Active Member
- Jens Tore Fremmegård
- Active Member
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Joda, står en Omnitronic amp under tv'n her. Funker ok den. 1 kW lyd i stua. Synd å bo i blokk så jeg aldri får kjørt høyttalerene skikkelig. Kassene er noe norskdesigna greier produsert i Kina. FLH 1222 eller.no sånn. 2*12" og diskanthorn. Litt dårlig mellomtone i dem, skulle vært et par 6" i tilegg til hornet.
-
- Active Member
- Sted: Hammerfest
pas 215
brukte fire omnitronic pas 215 som monitorer på en konsert her sist vår... og den hyggelige avab-teknikeren til det hyggelige bandet svarte følgende da jeg spurte om han var tilfreds med monitorlyden (etter noe tuning..): "joda, nexo ps 15 låter alltid helt topp..." hvorda jeg måtte røpe at han spilte på kinabygget omnitronic-kasser til den hyggelige pris av 2800 kr inkl mva pr stk... lydonen kan sikker fortelle hvor mange pas 215 man får for fire ps 15...
selvsagt er det kvalitetsforskjelll, men dog ikke større enn at omnitronics pas serie fungerer greit til mye rart, og en noe av det bedre i budsjettklassen - spesielt sammenlignet med behr...

selvsagt er det kvalitetsforskjelll, men dog ikke større enn at omnitronics pas serie fungerer greit til mye rart, og en noe av det bedre i budsjettklassen - spesielt sammenlignet med behr...
-
- Active Member
- Kontakt:
er vel ikke alle som kan ha en liten meyer rigg på stua høhøhJens Tore Fremmegård skrev:Joda, står en Omnitronic amp under tv'n her. Funker ok den. 1 kW lyd i stua. Synd å bo i blokk så jeg aldri får kjørt høyttalerene skikkelig. Kassene er noe norskdesigna greier produsert i Kina. FLH 1222 eller.no sånn. 2*12" og diskanthorn. Litt dårlig mellomtone i dem, skulle vært et par 6" i tilegg til hornet.
- Arnstein
- Newbie
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
Hører du har kjøpt inn noen lampetter til meyer-riggen din, 8 stk mac550...hmmm...hva sier dere lydfolkens?ketil nicolaysen skrev:
er vel ikke alle som kan ha en liten meyer rigg på stua høhøh

(Btw Ketil, link til lysforum: http://forums.delphiforums.com/lysforum/start )
-
- Active Member
- Kontakt:
alle lydmenn som er glade i lysmannen sin,oppfprdres herved til å gjøre d samme,heheArnstein skrev:Hører du har kjøpt inn noen lampetter til meyer-riggen din, 8 stk mac550...hmmm...hva sier dere lydfolkens?ketil nicolaysen skrev:
er vel ikke alle som kan ha en liten meyer rigg på stua høhøh![]()
(Btw Ketil, link til lysforum: http://forums.delphiforums.com/lysforum/start )