Eivind Steinholm skrev:Stemmer det! Vårt geniale øre har innebygget hørselvern. Små muskler som ved høye lydtrykk, demper bevegelsene til de små beina som overfører vibrasjoner fra trommehinna og inn i det indre øret. Disse musklene kan trenes opp, noe som jeg tror.... vi lydfolk har fått, men dessverre er disse musklene ikke særlig kjappe i reaksjonen, så plutselige lyder, som pistolskudd eller plutselige feedback eller skarptrommmmme(!!!) ikke blir dempet. I tillegg er disse musklene noen pingler når det gjelder alkohol. De tar kvelden etter kun et par-tre pils...
Uavhengig av det, så er jeg også tilhenger av å være avholden på jobb. Uansett om man er systek eller skrur selv. Om man tar en riggepils etterpå, når alle andre er gått hjem, er noe annet.

dette her er akkurat det som er problemet og jeg fatter ikke at noen teknikere tør å risikere hørsla si for å få i seg en brun, Det kan man vente med til etterpå. Jeg har sett lydteknikeren til Retroheads stå med ryggen til
bandet og drikke øl under konserten i vår... det var bad.
Vann er bra, etterpå kan man skyte heroin for min del, men ikke under konserten- det er særs uprofft.
men nok en gang, det er som ræva alle har en og den er delt ca ¨på midte....dette er min mening
Chole's photo of the middle ear shows the ear drum (right) and attached ear bones that carry sound waves to the inner ear, including the triangular-shaped stapes bone.