Meyersound CP-10
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
-
- Pro Member Gold
Meyersound CP-10
Fant en brukt CP-10 på nettet, og vurderer å kjøpe den, men lurer litt på om den er noe å satse på. Noen her som har prøvd den?
- Joachim
- Pro Member Gold
- Sted: Øya
Re: Meyersound CP-10
Nei, men jeg har en DN360 om du er intressert?Helge A. Bentsen skrev:Fant en brukt CP-10 på nettet, og vurderer å kjøpe den, men lurer litt på om den er noe å satse på. Noen her som har prøvd den?
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
-
- Pro Member Gold
-
- Pro Member Gold
-
- Active Member
- Sted: Oslo
Når du blir lei av den, så kan du sende den til meg
Kan også anbefale White (instruments) på det varmeste. Fikk tak i en Paramedic på ebay, og det er f..n meg ett av de beste kjøpene jeg noensinne har gjort. Farvel, 31-bånds fasepotensiometer...
Forresten, så er 28 bånds cut-only eq'ene til white også fine saker...
Bjørn

Kan også anbefale White (instruments) på det varmeste. Fikk tak i en Paramedic på ebay, og det er f..n meg ett av de beste kjøpene jeg noensinne har gjort. Farvel, 31-bånds fasepotensiometer...
Bjørn
Bjørn A. Larsen - Lydtekniker
-
- Active Member
- Joachim
- Pro Member Gold
I utgangspunktet nei. Må hvertfall ha ett godt alternativ først.Bjørn A. Larsen skrev:Interressert i å kvitte deg med Varicurven?Joachim skrev:Litt misunnelig jeg og her jeg sitter.
Hva ga du for den Helge og hvor fikk du tak i den?
Vil ikke bytte med Varicurven da?
Så får du med Midi interface og kan styre fra Smaart![]()
![]()
![]()
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
- Joachim
- Pro Member Gold
Grattis.Bjørn A. Larsen skrev:Når du blir lei av den, så kan du sende den til meg![]()
Bjørn
Kjekt du har skjønt det du og:)
Er det bra dette white greiene ell?
Etter det du sa om fase etc regner jeg med du har sjekket litt?
Har du en URL til den paramedic ell, spurte min gode venn google som kom opp med opptil flere paramedics. Digger navnet. Men siden du styrer den med PC kunne du vel like godt flesket til med en SoundWeb London?
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
-
- Pro Member Gold
Ebay er plassen, den kosta meg $1120 inkl. frakt + mva. Tror ikke jeg vil bytte med varicurven, men vi må kansje lage en eq-shootout for å finne det ut? Tar du med smaart-en så stiller jeg med ei kasse ølJoachim skrev:Litt misunnelig jeg og her jeg sitter.
![]()
![]()

-
- Active Member
http://www.whiteinstruments.com/Joachim skrev:Grattis.Bjørn A. Larsen skrev:Når du blir lei av den, så kan du sende den til meg![]()
Bjørn
Kjekt du har skjønt det du og:)
Er det bra dette white greiene ell?
Etter det du sa om fase etc regner jeg med du har sjekket litt?
Har du en URL til den paramedic ell, spurte min gode venn google som kom opp med opptil flere paramedics. Digger navnet. Men siden du styrer den med PC kunne du vel like godt flesket til med en SoundWeb London?
Bjørn A. Larsen - Lydtekniker
- Joachim
- Pro Member Gold
Med på den. Må bare vente på at jeg får inn 10.4 og at de kommer med en beta ell fullversjon som funker. Rett rundt hjørnet. Har tatt med meg micer og div fra dalen. Ikke at jeg trenger micene til en sånn happening men er på tide og få samlet kitet igjen.Helge A. Bentsen skrev:Ebay er plassen, den kosta meg $1120 inkl. frakt + mva. Tror ikke jeg vil bytte med varicurven, men vi må kansje lage en eq-shootout for å finne det ut? Tar du med smaart-en så stiller jeg med ei kasse ølJoachim skrev:Litt misunnelig jeg og her jeg sitter.
![]()
![]()
PS: Stiller du med fasefilter og distortion box?
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget