RCFs nye ART....noen som vet??
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
-
- Active Member
RCFs nye ART....noen som vet??
Hei.
Fikk akkurat mitt eksemplar av Pro Sound News Europe, og så der att RCF skal ha lansert en ny "rå" utgave av sine annerkjente ART kasser.
Leste att det var snakk om samme kassen som feks Art322 men med digitale amper på 500+250w.... Men fant ingenting på RCF sin side.
Noen som har hørt/sett noe om dette???
Halvor
Fikk akkurat mitt eksemplar av Pro Sound News Europe, og så der att RCF skal ha lansert en ny "rå" utgave av sine annerkjente ART kasser.
Leste att det var snakk om samme kassen som feks Art322 men med digitale amper på 500+250w.... Men fant ingenting på RCF sin side.
Noen som har hørt/sett noe om dette???
Halvor
-
- Active Member
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Vet at de viste de nye kassene på Frankfurt. Det er snakk om en utgave med 12 + horn og en med 15 + horn. De har for vane å ikke lansere noe på nettet før det er leveringsklart...... Hvis du går inn på denne linken ser du en PDF katalog der produktet er beskrevet........ De heter ART 522A og ART 525A. http://www.rcf.it/download.phtml?id=2699
De har også vist nye modeller i TT+ serien. Den eneste av de nye modellene som er lagt ut på nettet er TT 08. Det var også vist 12" sub og en monitor samt en mindre Line array topp og subb Alt er selvsagt aktivt....Sjekk denne linken for en PDF katalog http://www.rcf.it/download.phtml?id=2704 Tror de viste 10 modeller totalt. bare 6 av dem er listet opp på websiden. alle er beskrevet i katalogen.
Ole
De har også vist nye modeller i TT+ serien. Den eneste av de nye modellene som er lagt ut på nettet er TT 08. Det var også vist 12" sub og en monitor samt en mindre Line array topp og subb Alt er selvsagt aktivt....Sjekk denne linken for en PDF katalog http://www.rcf.it/download.phtml?id=2704 Tror de viste 10 modeller totalt. bare 6 av dem er listet opp på websiden. alle er beskrevet i katalogen.
Ole
-
- Newbie
- Sted: Toten
- Kontakt:
-
- Pro Member Silver
- Sted: OSLO/ Sørlandet en gang iblant.
-
- Newbie
- Kontakt:
Re: RCFs nye ART....noen som vet??
Det var gode gamle dager på begynnelsen av 90 tallet.
Unge og ekspansive.......
Mvh.
Erik Torp
Unge og ekspansive.......
Mvh.
Erik Torp
-
- Active Member
- Kontakt:
Ser ut som en gjeng langhårete pøbler.....
Hadde vel tilsvarende frisyre selv på den tiden når jegtenker meg om..............
ole
PS! Ser på fotophono.no at det er lagt inn priser på kassene vi snakker om i denne tråden..... ikke så "dyrt" som jeg hadde trodd.......

Hadde vel tilsvarende frisyre selv på den tiden når jegtenker meg om..............
ole
PS! Ser på fotophono.no at det er lagt inn priser på kassene vi snakker om i denne tråden..... ikke så "dyrt" som jeg hadde trodd.......
-
- Active Member
- Kontakt:
Nå ligger info om kassene på RCF sine websider.... Så de er vel klar for salg i disse dager....... RCF TTL 31A er også blitt oppført på RCF sidene (liten line arrayboks med 1 x8" + 3x 1"......)
Ole
Ole
-
- Newbie
- Kontakt:
RCF ART 522A er lagervare første uka i oktober
Mvh.
Erik Torp
FotoPhono AS
Mvh.
Erik Torp
FotoPhono AS
-
- Active Member
- Kontakt:
Høres bra ut. send to stykker i min retning..... 
Ole

Ole
- Joachim
- Pro Member Gold
- Sted: Øya
Intressante med nye ART kasser. Bortsett fra vekta har jeg ikke mye dårlig og si om de gamle men liker og se på vekt som kvalitet og power jeg da 

Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget