JBL PRX
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
- Sondre Bry Glevoll
- Active Member
- Sted: Oslo
JBL PRX
Vet ikke om noen av dere la merke til den nye JBL PRX serien hos lydrommet på LLB? Noen som kikket på dette og har noen synspunkter på systemet kontra f.eks HK Actor, JBL M-Pro osv..?
- Pål Michael Bratås
- Active Member
- Sted: Oslo
Nå var ikke jeg på LLB dessverre, men om dette er en aktiv utgave av MRX (som det kan se ut som det er) ville jeg tro den er veldig bra! Vi har allerede en rigg med to 512 og to 518 og Crown XTi amping. Den synes jeg låter bedre enn tilsvarende fra Mpro. Hele riggen låter mindre presset, spiller høyere, subben går dypere og det hele veier nesten ingenting! Tut og kjøp!
PM, tlf +47 951 00 515
-
- Active Member
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Øystein fra Lydrommet fortalte meg litt om den.Han hadde hørt den litt i et demo rom på NAMM så han kune ikke si noe om lyd og trøkk. Og prisen var vel ikke skremmende høy heller...... ca 11000 + for 18" sub og ca det samme for en 15 + horn topp hvis husken ikke er helt feil. Det fantes også en treveis topp til ca 13000+...... Ampene i kassene var spesial bygget til hver kasse av Crown. Det var altså ikke ferdige amper som ble plassert inn i en ny høyttaler......
Helt sikkert verdt å sjekke.....
Og som det meste av de høyttalerene JBL har laget i det siste så var vekten imponerende lav......
ole
Helt sikkert verdt å sjekke.....
Og som det meste av de høyttalerene JBL har laget i det siste så var vekten imponerende lav......
ole