Kjørte lyd for et osloband for ikke så lenge siden, og da brukte jeg turbosound Legacy serien. og synes det låter veldig dårlig sammenlignet med det meste av Peavey sine kasser.
Hvorfor??????
Mvh

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
Det var vel der han var da.EQ-Dvergen skrev:Toppene på John Dee er jo fra Legacy serien. Du kan jo ta en kikk på de neste gang du er der.
Ikke pink floyd nei men en i bandet nemelig Syd Barrett, som sluttet i Pink Floyd, på begynnelsen av 70 tallet. Det var lenge før Pink Floyd begynte å bruke Turbo.EQ-Dvergen skrev:Har jeg ikke nevnt tidligere at Pink Floyd også har brukt LSD?
EQ-Dvergen skrev:1: Syd Barrett har faktisk aldri sluttet eller blitt sparket ut av Pink Floyd, han bare er ikke med mer. (forstå det den som kan)
2: Tror du virkelig at ingen av de andre i Pink Floyd har kjennskap til narkotika? Riktignok ikke i like store kvantum som Syd Barrett men dog.
3: Skal man egentlig bedømme utstyret ut i fra hvem andre som velger å bruke det samme?
og en annen ting:
IKKE SKRIK TIL MEG!!!
Jeg har da hørt litt av hvert om riggen der, men det er få som får turbo til å låte kult.Joachim skrev:Jeg synes frodelyd bør holde kjeft om den riggen på John Dee, det der vet han ingenting om.
Turbo er ikke vanskeligere å bruke enn andre produkter, det kreves bare kompetanse og kjennskap til systemet som alt anna!
Case Closed nå????
Begynner å bli dritt lei hele forumet av sånn useriøsitet.
Har hvert på John Dee på konsert å hørt hvordan det låt.EQ-Dvergen skrev:Hvor har du sitatet fra?
Og hvem sa det?
Og det at du har hørt litt av hvert om riggen der kvalifiserer vel ikke til noen uttalelse om hvordan den låter?