En annen ting det virker som du også kan liste opp på den lista er tydeligvis også det trommesettet du skulle kjøpe av meg Hadde vært greit å bli kvitt det nå snart....
RMS: Ikke kom å si at Eurodesk er greie. Man må ratte mer på potmeterene enn en semitrailer i en rundkjøring for at man skal høre noen forskjell. For ikke å snakke om lekasje av lyd så det holder..
Per-Åge Themte skrev:RMS: Ikke kom å si at Eurodesk er greie. Man må ratte mer på potmeterene enn en semitrailer i en rundkjøring for at man skal høre noen forskjell. For ikke å snakke om lekasje av lyd så det holder..
Hei!
Da må du ha en defekt Eurodesk SL. Har hatt en Eurodesk SL i snart 1 år og har ikke opplevet noe av det du skriver om. For meg og mitt bruk er dette en grei mikser til billig penge.
Espen Larsen skrev:En annen ting det virker som du også kan liste opp på den lista er tydeligvis også det trommesettet du skulle kjøpe av meg Hadde vært greit å bli kvitt det nå snart....
Oi, shit der sa du noe. Har helt glemt av det i en hektisk sommer (+ at jeg ikke har bil noe som gjør at jeg må ha penger til leiebil)
jeg gjorde en hel festivaldag med et komplett behringer anlegg. pa, amper, monitorer, mixer, fx-rack og tom de fleste micene var behringer.
dette var vel den første jobben jeg gjorde på egenhånd utenfor NISSeland og det hele foregikk i et kvadratisk murlokale med 8 meter takhøyde.
dette var en helt forferdelig opplevelse, og det toppet seg med at de syv bandene som var på scenen denne kvelden stort sett var hardcore band som spilte helt ufattelig høyt. festival-ledelsen hadde satt av kun halvannen time til soundcheck i tillegg...
men det ble lyd og ingen av banda klaget.
når jeg la meg den kvelden lovet jeg meg selv å aldri ta i en behringer sak igjen, men de dukker opp til stadighet...
nå var det jo flere ting enn behringerstæsjet som spilte inn på lydkvaliteten i det lokalet, men med et annet utstyr hadde jeg ikke vært så fortvilet som jeg var.
jeg lærte leksa tidlig for å si det sånn.
Joachim skrev:
Jeg prøvde en Behringer Bass-amp, de har jo desverre begynt å lage backline også som intetanende musikere kjøper pga pris.
Bassampen virker jo opp til ett visst nivå. Men du må dra av ALL Mid!!!!!!!
Hadde en behringer bass amp på ungdomsskolen der jeg gikk. Hvis man skrudde alle pottene på den mot høyre fikk man den kuleste bass lyd man ikke hadde sett maken til på lang tid
Spilte på en jam der det stod et Behringer bassanlegg. Det var en hjerteskjærende opplevelse. Jeg visste ærlig talt ikke at det ble laget så dårlig utstyr i dag
Ja det er helt utrolig, jeg var på musikksjappa her rett over jul.
Kom inn en pappa med guttungen som hadde fått behringer gitar til jul.
Strengene satt alt for høyt ( på stolen ).
5 minutter etterpå kommer jeg tilbake tilkasse etter å ha sett på no gitarer så har de justert stolen og charger 1000,- !!!! Faren blar opp..
Det er mer enn gitaren er verdt.
Fender selger squire pakke med amp og det hele til drøye lappen.
Sindre Rosness skrev:Haha.
Dere er så nostalgiske alle sammen.
"Å, før i tiden var alt mye bedre, det lages bare dritt nå til dags, så trist."
Hah! Er dere gamle eller?
Hva er verre enn spirrevipper som skriver svar i tråder UTEN å ha lest hva det handlet om??
Kan du være vennlig å peke på en nostalgisk referanse i denne tre sider lange føljetongen please??