HK Audio Projector
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
-
- Active Member
HK Audio Projector
Hei.
Noen der ute som har noe erfaring fra HK Projector.
Vet HK ikke har verdens beste rykte, men er vell mye som er ok til sitt bruk.
Så hva synes dere som buker/har brukt dette systemet?
Halvor
Noen der ute som har noe erfaring fra HK Projector.
Vet HK ikke har verdens beste rykte, men er vell mye som er ok til sitt bruk.
Så hva synes dere som buker/har brukt dette systemet?
Halvor
- Trond
- Pro Member
- Sted: Sogndal
- Kontakt:
-
- Active Member
Hei.
Takk så mye for informasjonen.
Nå vet jeg mye mere om systemet!!
Selv om jeg spør om hvordan HK er betyr vell ikke att jeg skal kjøpe??
Og om jeg skulle kjøpe hadde det vært mye bedre å få litt positiv/negativ tilbakemelding om systemet, og ikke hvor kjiipt du synes det er att jeg skal kjøpe.
Noen andre som kunne hjelpe med litt kosntruktiv tilbakemelding??
Halvor
Takk så mye for informasjonen.
Nå vet jeg mye mere om systemet!!
Selv om jeg spør om hvordan HK er betyr vell ikke att jeg skal kjøpe??
Og om jeg skulle kjøpe hadde det vært mye bedre å få litt positiv/negativ tilbakemelding om systemet, og ikke hvor kjiipt du synes det er att jeg skal kjøpe.
Noen andre som kunne hjelpe med litt kosntruktiv tilbakemelding??
Halvor
- Trond
- Pro Member
- Kontakt:
-
- Active Member
- Trond
- Pro Member
- Kontakt:
Funker kjempe fint, fine bokser, fin design, praktisk med hjul, lett å stacke, minimalt med knapper og brytere, aldri hatt problem, det gjeld alle hk bokser.
Låter veldig fint, brukte det til kyrkje, revy, jazz/blues og mindre klubb jobber.
Einaste negative var at alt låt so fint at det kunne vere vankselig og kutte igjennom med noko i miksen, spesielt klang sat litt igjen når du trykka på mykje, men det var når boksen metta seg, vart mykje bedre med dobbel rigg.
Har aldri blåst noko, så limiten funkel vel bra, har og levert ein rigg til eit diskotek, speller som f det, flat eq, ingenting som er blåst der heller, og dei trør jo til til alt lyser rødt.
Plugg and play, slepp å inn på noko forum å spørre etter amper/delefilter osv
Prisen er og jævlig bra.
Så kvifor solgte eg riggen da, hmmmm, ja sei det.
Var nok mest for at eg ville ha alt likt, also berre nexo med like amperack osv osv.
Låter veldig fint, brukte det til kyrkje, revy, jazz/blues og mindre klubb jobber.
Einaste negative var at alt låt so fint at det kunne vere vankselig og kutte igjennom med noko i miksen, spesielt klang sat litt igjen når du trykka på mykje, men det var når boksen metta seg, vart mykje bedre med dobbel rigg.
Har aldri blåst noko, så limiten funkel vel bra, har og levert ein rigg til eit diskotek, speller som f det, flat eq, ingenting som er blåst der heller, og dei trør jo til til alt lyser rødt.
Plugg and play, slepp å inn på noko forum å spørre etter amper/delefilter osv

Prisen er og jævlig bra.
Så kvifor solgte eg riggen da, hmmmm, ja sei det.
Var nok mest for at eg ville ha alt likt, also berre nexo med like amperack osv osv.

Trond Øyre - Øyre Lyd
Less is more
Less is more
-
- Active Member
- Sted: Bergen
Hei!
Hadde Projector en gang i tiden, før jeg fant ut at det var mye annet snacks ute i verden som låt minst like bra. vi brukte den til skoledanser, pub anlegg revy og diverse. men en ting jeg angrer på var vel å ta den med på en rockekonsert i et bomberom for ca300 jussstudenter med et 80'talls rockeband. det var rett og slett pinlig hvor trangt det ble, og ikke spilte det høyt nok heller. menså lenge en vet bruksområdet så er det vel greit , men tror ikke du kan regne med noe ekstrautleie til seriøse ting - da er det vel "ridermat" som gjelder. men dette er nå min mening.
Hadde Projector en gang i tiden, før jeg fant ut at det var mye annet snacks ute i verden som låt minst like bra. vi brukte den til skoledanser, pub anlegg revy og diverse. men en ting jeg angrer på var vel å ta den med på en rockekonsert i et bomberom for ca300 jussstudenter med et 80'talls rockeband. det var rett og slett pinlig hvor trangt det ble, og ikke spilte det høyt nok heller. menså lenge en vet bruksområdet så er det vel greit , men tror ikke du kan regne med noe ekstrautleie til seriøse ting - da er det vel "ridermat" som gjelder. men dette er nå min mening.
Med vennlig hilsen
Knut Harildstad
Knut Harildstad
- Trond
- Pro Member
- Kontakt:
Riktig det, du tar vel ikkje med deg ein skrutrekker viss du skal skifte dekk heller.
Riktig verktøy til riktig jobb, og til den prisen så skulle det berre mangle at det er begrensinger.
Dog skal vedde du tjente meir penger på revy, skulekonserter osv enn på eit 80 tals rocke band på ein klubb jobb.
Revyer og skulekonserter har og som regel hyggeligere arbeidstider og mindre øl i mikser.
Så alle spm på dette forum er veldig avhengige av kva det skal brukest til, var og eit tema her om gb8 er raider mat???? kommer jo an på raideren det! I nokon ja, og i andre nei, skulle ikkje vera så vanskelig å skjønne det.
Riktig verktøy til riktig jobb, og til den prisen så skulle det berre mangle at det er begrensinger.
Dog skal vedde du tjente meir penger på revy, skulekonserter osv enn på eit 80 tals rocke band på ein klubb jobb.
Revyer og skulekonserter har og som regel hyggeligere arbeidstider og mindre øl i mikser.
Så alle spm på dette forum er veldig avhengige av kva det skal brukest til, var og eit tema her om gb8 er raider mat???? kommer jo an på raideren det! I nokon ja, og i andre nei, skulle ikkje vera så vanskelig å skjønne det.
Trond Øyre - Øyre Lyd
Less is more
Less is more
- Pål Michael Bratås
- Active Member
- Sted: Oslo