BSS FDS 360
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
-
- Pro Member Gold
BSS FDS 360
Trenger litt kvalifisert synsing om dette delefilteret. Er det noe å samle på, eller bør det legges i hylla innerst på lageret sammen med plateklangen og dcc-spilleren?
Bruker 2 stykker som delefilter i et monitorsystem som består av JBL 723 monitorer, bss 360 og jbl amper.
Bruker 2 stykker som delefilter i et monitorsystem som består av JBL 723 monitorer, bss 360 og jbl amper.
- Arnstein
- Newbie
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
Jøss, fortsatt noen som har disse filtrene. Her oppe i Trondheim har vi også 723 monitorer, og frem til i fjor fyrte vi ampene på slike bss fds360 filtre. Men etter uttalige reparasjoner og mye irritasjon, byttet vi (nesten) alle med dbx filtre.
Så jeg anbefaler at du pælmer disse, sammen med dcc'en, i nærmeste container

- Hallgeir
- Active Member
- Sted: Oslo
Re: BSS FDS 360
Den plateklangen kan du bare sende til meg altså. Ingen grunn til at noe sånn skal ligge å støve ned:)Helge A. Bentsen skrev:Er det noe å samle på, eller bør det legges i hylla innerst på lageret sammen med plateklangen og dcc-spilleren?
H_a_l_l_g_e_i_r V_i_g_e heter jeg. Jeg ER paranoid!
-
- Active Member
- Kontakt:
hmmm arnstein...har vi så mange?Arnstein skrev:Jøss, fortsatt noen som har disse filtrene. Her oppe i Trondheim har vi også 723 monitorer, og frem til i fjor fyrte vi ampene på slike bss fds360 filtre. Men etter uttalige reparasjoner og mye irritasjon, byttet vi (nesten) alle med dbx filtre.
- Arnstein
- Newbie
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
-
- Newbie
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Det beste er vel å kaste alle JBL 723 monitorer. For noen år siden var jeg teknisk ansvarlig på John Dee. Mer enn en gang skred jeg til verket; nå skal jeg greie å tune disse problembarna. JBL 1 - Fledsberg 0.
David Thomas fra Pere Ubu ba meg ta dem vekk etter 10 min. Han mente han sang bedre uten...
David Thomas fra Pere Ubu ba meg ta dem vekk etter 10 min. Han mente han sang bedre uten...
Kyrre S. Fledsberg
- Truls G. Skjæveland
- Active Member
- Sted: Stavanger