Noen som vet om litt feite kule amprack?
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
- fhl
- Active Member
- Sted: Jessheim
Jeg trenger et 10-12U helst vib dempa og seff på hjul.
Noen kule forslag??
Jeg trenger et 10-12U helst vib dempa og seff på hjul.
Noen kule forslag??
- Truls G. Skjæveland
- Active Member
- Sted: Stavanger
-
- Active Member
- Kontakt:
-
- Newbie
- Sted: Modum
- Kontakt:
Capro Sandwich rack !? Ei ytterkasse et lag med foam og så ei kasse med rackvinkler... Funker som en annen type nonvib rack.
ring og snakk med Roar. Og om det ikke passer for deg, så er det bare å la fantasien gå bananas, han bygger det du vil ha
ring og snakk med Roar. Og om det ikke passer for deg, så er det bare å la fantasien gå bananas, han bygger det du vil ha

Mvh
Lydfokus
v/ Bård Åmotsbakken
- Se nu ble det fart i gramofonen!
Lydfokus
v/ Bård Åmotsbakken
- Se nu ble det fart i gramofonen!
-
- Active Member
Re: ok...
Mener du da originale flighter fra Turbosound eller mener du da de flightene AVAB bruker/brukte til sine Flash/Flood systemer??fhl skrev:Heller noen i den duren som Turbosound hadde til flash og floddlight oppsetta sine.
Såvidt meg bekjent leverer ikke turbo amprack....
Men finnes nå fine flytende hvor du slider dørene inn i racket. Altså ingen løse dører som forsvinner... De er ganske nice og DYRE.....
Rufo har slike, samt att de har også laget de rackene AVAB bruker/brukte til Flood/Flash serien sin. Store blå med rammeverk inni som kan løftes ut. Meget bra rack, men igjen tunge/dyre.
Halvor
Feiteste racket kan bli ditt:
http://www.netthandelen.no/visAuksjon.a ... ID=4372171

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.a ... ID=4372171

Utseendet er det heller ikke noe å si på - supertøff design med håndtak og hardt metall - helt profesjonelt...
-
- Active Member
- Joachim
- Pro Member Gold
- Sted: Øya
Disse blå rackene kom først fra Turbosound trur jeg, da de leverte kun ferdige rack med BSS amper og alle måtte kjøpe disse med Flashlight. CAC var faktisk av de første om ikke de første som fikk benytte noe annet enn BSS amper på Flash og kjørtr Lab.
Britrow brukte jo dette i bøtter og spann og lagde masse kasser i samme size og utførelse på alt av riggekasser, kabelkasser, fxrack osv... . et ganske kult konsept. alt går 4 i bredden i trucken...
,
Britrow brukte jo dette i bøtter og spann og lagde masse kasser i samme size og utførelse på alt av riggekasser, kabelkasser, fxrack osv... . et ganske kult konsept. alt går 4 i bredden i trucken...
,
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget