Tror JBL-VRX932LA kan bli mitt neste kjøp, eller....?
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
Tror JBL-VRX932LA kan bli mitt neste kjøp, eller....?
Tror JBL-VRX932LA fort kan bli mitt neste kjøp, eller....?
Disse overrasket positivt.
Hvilke andre høyttalere (i samme priskategori) klarer og matche disse ?
Disse overrasket positivt.
Hvilke andre høyttalere (i samme priskategori) klarer og matche disse ?
-
- Active Member
- Sted: Oslo/Trheim
- Sondre Bry Glevoll
- Active Member
- Sted: Oslo
-
- Active Member
- Sted: Oslo/Trheim
-
- Active Member
Hei.
Da har vi endelig gått til innkjøp av ny PA.
Og ja det ble VRX.
Må si dette systemet bare blir bedre og bedre for hver gang jeg hører på det. Vi har nå 4 topper og 4 subber som kjøres med 2 stk I-T6000 amper og dette fungerer enormt bra.
Å sammenligne det med Q til D&B blir jo i utgangspunktet litt feil, men må si VRX forbauser meg mere enn det Q gjorde.
Halvor
90679662
halvor(a)soundsation.no
Da har vi endelig gått til innkjøp av ny PA.
Og ja det ble VRX.
Må si dette systemet bare blir bedre og bedre for hver gang jeg hører på det. Vi har nå 4 topper og 4 subber som kjøres med 2 stk I-T6000 amper og dette fungerer enormt bra.
Å sammenligne det med Q til D&B blir jo i utgangspunktet litt feil, men må si VRX forbauser meg mere enn det Q gjorde.
Halvor
90679662
halvor(a)soundsation.no
Hvor mange....
Tror du man kan benytte JBL-VRX932LA utendørs for 2000 mennesker ?
Hvordan beregner man egentlig hvor mye flate man trenger til de forskjellige jobbene ?

Hvordan beregner man egentlig hvor mye flate man trenger til de forskjellige jobbene ?

- Trond
- Pro Member
- Sted: Sogndal
- Kontakt:
-
- Active Member
Hei.
Kan nesten garantere deg att det ikke er noe stort problem å få til.
Selvfølgelig kommer det jo litt ann på lydrtrykk du ønsker og hva slags musikk som skal spilles.
Anbefaler deg å snakke med JBL guru Espen på Lydrommet. Er det noen her i landet som kan JBL så er det denne mannen!!
Her er ett litt dårlig bilde bare for å illustrere hva man kan fly av vrx pr side.

Halvor
Ps. Dersom dere ikke enda har hørt VRX anbefaler jeg dere å gjøre det.
Har hørt mye rått utstyr før, men dette forbauset meg med tanke på lyd/brukervennlighet/størrelse/vekt. De som virker usikkre på VRX er som regel de som ikke har hørt VRX i en virkelig Live situasjon!
Kan nesten garantere deg att det ikke er noe stort problem å få til.
Selvfølgelig kommer det jo litt ann på lydrtrykk du ønsker og hva slags musikk som skal spilles.
Anbefaler deg å snakke med JBL guru Espen på Lydrommet. Er det noen her i landet som kan JBL så er det denne mannen!!
Her er ett litt dårlig bilde bare for å illustrere hva man kan fly av vrx pr side.

Halvor
Ps. Dersom dere ikke enda har hørt VRX anbefaler jeg dere å gjøre det.
Har hørt mye rått utstyr før, men dette forbauset meg med tanke på lyd/brukervennlighet/størrelse/vekt. De som virker usikkre på VRX er som regel de som ikke har hørt VRX i en virkelig Live situasjon!
- Trond
- Pro Member
- Sted: Sogndal
- Kontakt:
-
- Active Member