Hva må til for å koble sammen mange headset?
Moderator: Mads Størkersen
-
- Newbie
- Sted: Oslo
Hva må til for å koble sammen mange headset?
Hei,
Jeg skal sette opp et møterom og klargjøre det for telefonkonferanser. Vi kommer til å benytte skype til konferansene, og jeg lurte litt på hva slags "mellomledd" jeg trenger for å kunne koble 10-12 headset til en laptop, sånn at alle hører alt? Noen som har noen forslag?
Erik
Jeg skal sette opp et møterom og klargjøre det for telefonkonferanser. Vi kommer til å benytte skype til konferansene, og jeg lurte litt på hva slags "mellomledd" jeg trenger for å kunne koble 10-12 headset til en laptop, sånn at alle hører alt? Noen som har noen forslag?
Erik
- Mads Størkersen
- Site Admin
- Sted: OSLO
- Kontakt:
-
- Pro Member Silver
- Sted: OSLO/ Sørlandet en gang iblant.
Sjekk ut disse hodetelefonforsterkerene. http://www.audio-media.no/content/produ ... .asp?id=28
Billig og bra
Billig og bra
-
- Pro Member Silver
- Sted: OSLO/ Sørlandet en gang iblant.
-
- Newbie
- Sted: Oslo
- Mads Størkersen
- Site Admin
- Sted: OSLO
- Kontakt:
-
- Pro Member Gold
-
- Pro Member
- Kontakt:
hvis alle uansett skal delta i samme konferansen, kan du jo bare slenge opp 1 (en) egnet mikk i rommet, samt et par høyttlere. hadde fått mark om jeg skulle vært på en konferanse der alle satt og lekte sci-fi.
hvis du vil ha mulighet til å kjøre 8 headset med mikrofoner og ha mulighet til å route dem til forskjellige konferanser, foreslår jeg at du leiter opp et firma som har spesialisert seg på dette, eller bygger boksen selv
hvis du vil ha mulighet til å kjøre 8 headset med mikrofoner og ha mulighet til å route dem til forskjellige konferanser, foreslår jeg at du leiter opp et firma som har spesialisert seg på dette, eller bygger boksen selv

aslak skarderud
kultursenteret isak
kultursenteret isak
-
- Active Member
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
-
- Pro Member
- Kontakt: