L-Acoustic's nye Kudo system

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Brukeravatar
Sondre Bry Glevoll
Active Member
Sted: Oslo

L-Acoustic's nye Kudo system

Legg inn av Sondre Bry Glevoll »

Sjekk http://www.l-acoustics.com/anglais/tech ... .htm#tech6

Noen som har hatt gleden av å høre dette enda eller? Ser jo meget spennende ut hvertfall.. 8)
Frode Trondahl
Pro Member Silver
Sted: OSLO/ Sørlandet en gang iblant.

Legg inn av Frode Trondahl »

Låter det like bra som Vdosc, og Arcs da er det absolutt em bra PA for de to Paene fra L Acus låter utrolig bra.
Espen Helgor

Legg inn av Espen Helgor »

Jeg har hatt gleden av å høre systemet på en lukket demo i London i høst, og kan fortelle at min opplevelse var at det ligner mest på V-DOSC systemet lydmessig.
I tillegg til at systemet er spennende fordi det er mulig å justere spredningen i det horisontale planet, er faktisk det mest overraskende hvor lang ned systemet spiller. Demoen jeg hørte ble gjort med kun 4 topper, uten subber, og når det ble spillt musikk på et moderat nivå var det helt OK. Systemet spiller virkelig ned til 50 Hz ! (som det står i spek'en)
Selvfølgelig vil man i praksis velge å ha subber med til systemet i konsertsammenheng - men det er hyggelig å ikke behøve et stort antall, sammenliknet med topper.
L-Acoustics oppgir et anbefalt forhold på 1:1, dvs at man benytter en stk SB118 (enkel 18") for hver topp.

Espen
Kristian Fosshagen
Active Member
Kontakt:

Legg inn av Kristian Fosshagen »

Blir det noe L-Acoustics på LLB i år?
Brukeravatar
Sondre Bry Glevoll
Active Member

Legg inn av Sondre Bry Glevoll »

Scandec sørger nok HELT sikkert for at det blir det.. 8)
Espen Helgor

Jeg kan bekrefte at det blir L-Acoustics på LLB.
Det blir vist alle de mindre systemene opp til og med d-VDOSC.
Hvis vi er heldige, blir det ferdig en KUDO boks eller to også i tide til messsa.

Espen
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Kontakt:

Legg inn av John Idar Bakke »

Men som vanlig får vi vel ikke høre på noe der inne. Kommer dere til å holde en demo et annet sted?
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)

Sjekk http://www.johnib.no
Espen Helgor

Hei Jon Idar

Det blir desverre ikke noen KUDO demo i forbindelse med messa. Sansynligvis får vi ikke inn mer enn en eller to bokser ....
(Av en eller annen grunn er det noen store utenlandske firmaer som blir prioritert før oss. Merkelig.) :?

Vi får prøve å organisere en demo litt senere i år.

Espen
Svar