Det er ikke rart at man drikker

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Brukeravatar
Mads Størkersen
Site Admin
Sted: OSLO
Kontakt:

Det er ikke rart at man drikker

Legg inn av Mads Størkersen »

Nettopp ferdig på jobb på Rockefeller. På scenen sto det fantastiske orkesteret "Postgirobygget" (Grunn nummer 1; dårlig musikk)

Disse er visstnok fryktelig fascinert av idrett hvor menn i shorts løper etter døde dyr som er flådd og sydd sammen og fyllt med luft. Også kjent som fotball (Grunn nummer 2; idioter som prater om sport som om det var like livsgivende som f.eks luft)

Da disse begynte å spørre publikum oim hvordan "kampen" hadde gått, (hvilken kamp er ennå usikkert for mitt vedkommende) og det viste seg at ingen visste dette, muligens fordi alle var på konsert og ikke på "kampen", kjente jeg en pirking på skulderen. (Grunn nummer 3; idioter som forstyrrer på når man er på jobb)

-"De lurer på hvordan "Kampen" gikk og det vet vel du" meldte dette kvinnemenneske som hadde pirket meg på skulderen.
-"Hvordan i all verden skal jeg vite det" svarte jeg.
-"Jo, du kom jo bare rett før konserten startet, så det må du da vite" svarte hun i fullt alvor og som om dette var den mest naturlige ting i verden
(Grunn nummer 4; Dette kvinnemenneske som presterte å melde dette)

Så som dere ser er det ikke rart at man drikker
Nå går jeg på bar.
Mvh
Mads Størkersen

Lydforum Admin
Kenneth Jensen
Pro Member
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

....Føler med deg mann!! Puben er alltid en sikker vinner.. fotball er døvt..kjerringer som maser..enda døvere.. og postgirobygget!..hmm..ja..døvt :oops:

Ikke rart du drikker :shock:
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
Trond
Pro Member
Sted: Sogndal
Kontakt:

Legg inn av Trond »

Fotball ???????????
Trond Øyre - Øyre Lyd

Less is more
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av John Idar Bakke »

Det største problemet (grunn 5) kan jo dukke opp dersom du er litt uforstiktig med hvilken bar du går på.. (les storskjerm..) Pass på gutter - fotballen er nok kommet for å bli, så vi som sliter med denne type underholdning(?. :twisted: ) må se oss for ute i trafikken.
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)

Sjekk http://www.johnib.no
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Kontakt:

Dette har jo gått for langt.. Sjekk hva nettavisen skriver:

"...Englands landslagssjef, Sven Göran Eriksson, advarer supporterne mot å dra til Tyrkia for EM-kvalifiseringskampen i oktober. Han mener de risikerer livet ved å reise..." Link: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/article133300.ece

J
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)

Brukeravatar
Stig Kamonen
Site Admin
Sted: Høyanger
Kontakt:

Legg inn av Stig Kamonen »

Jobbet på et event i går hvor jeg fikk spørsmålet: DU! Hvordan begynner denne sangen "Alt for Norge"? Jeg svarer; nei... Vet du? Hvorpå dette sinnssyke kvinnemenneske svarer: Nei det er jo derfor jeg spør slik at du kan lære meg den!
Nei det er ikke rart man drikker... Skål!
-Stig
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

Det er jaggu rart vi ikke drikker mer :D :!:
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Kontakt:

Kanskje vi rett og slett skulle gå på fylla en Lørdag alle sammen og se hva som ville skje da.. Det ville kanskje gå opp et lys for mange musikkåte publikumere den dagen :twisted:
J

Brukeravatar
Raymond
Newbie
Sted: Drammen
Kontakt:

Legg inn av Raymond »

Jeg drikker, ergo sum... :twisted:
Æ gjer nu fan i ka bilen heite, bare det går fort og bråke.
Kyrrelyd

Legg inn av Kyrrelyd »

Som gründer av den eminente festivalen Rock Mot Fotball kan jeg bekrefte at der drikkes det en hel del, rett å slett for å fortrenge det faktum at foppall er i ferd med å ødelegge en hel nasjon. :twisted:
Brukeravatar
Vice
Newbie

Legg inn av Vice »

Jeg kjønner ikke jeg.. har jobbet mengen steder i norge. har aldr droket på jobb ennå.. Hvorfor drikker man?? for det man ikke drikker hjemme. Hvorfor ikke drekke seg kanon drita og sovne i en flight eller no.. På tryne mener jeg.. Det er sikert mange proffe Lyd og Lys, Scene og anen Teknikere som drekker på jobb.. Men jeg mener at en Teknikker ikke bår drekke seg kannon offently forran arr og Artister.. Hørte om en fyr jeg kjenner, Teknikeren var kanon og Sovnet i en Flight, og han som var under opplæring møtte riggen net alt avlene og stable alt i bilen.
Er det noen har som hadde gjort det?? bare pga gratis alkobol eller bare for det du kan, greit å drekke seg med måte, men ikke som å sovne over alt....................... :? :!: :?: :!: :shock:
Mee Vice :)
Brukeravatar
Raymond
Newbie
Sted: Drammen
Kontakt:

Legg inn av Raymond »

Vice skrev:Jeg kjønner ikke jeg.. har jobbet mengen steder i norge. har aldr droket på jobb ennå.. Hvorfor drikker man?? for det man ikke drikker hjemme. Hvorfor ikke drekke seg kanon drita og sovne i en flight eller no.. På tryne mener jeg.. Det er sikert mange proffe Lyd og Lys, Scene og anen Teknikere som drekker på jobb.. Men jeg mener at en Teknikker ikke bår drekke seg kannon offently forran arr og Artister.. Hørte om en fyr jeg kjenner, Teknikeren var kanon og Sovnet i en Flight, og han som var under opplæring møtte riggen net alt avlene og stable alt i bilen.
Er det noen har som hadde gjort det?? bare pga gratis alkobol eller bare for det du kan, greit å drekke seg med måte, men ikke som å sovne over alt....................... :? :!: :?: :!: :shock:
Tja..... Så var det det med å sende inn innlegg i fylla, da... *pokkers tastatur*
Æ gjer nu fan i ka bilen heite, bare det går fort og bråke.
Svar