11.-16. august skal jeg på lydkurs på en folkehøyskole på Gjøvik. Noen som vet noe mer om det?
Jeg har prøvd å google, men fant ikke så mye.
Det er Kirke/ungdomsrådet i mandal som betaler kurset for meg siden jeg er tekniker på en kafé som de driver.
Hvordan pleier et slikt kurs å foregå egentlig?
Lydkurs på Gjøvik
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
-
- Newbie
Lydkurs på Gjøvik
"Det pleier å hjelpe med en vegg av Marshall..."
- Musikk læreren min
- Musikk læreren min
- kleistad
- Active Member
- Sted: Alta
Re: Lydkurs på Gjøvik
spørs veldig på hvordan gruppe dette er!
Hva er relevant for de?
uansett er det viktigste å ta det så basic at alle henger med og forstår det du legger fram!
Hva er relevant for de?
uansett er det viktigste å ta det så basic at alle henger med og forstår det du legger fram!

Kristoffer Leistad
- JAS
- Active Member
- Sted: Sandefjord
Er det Viken Folkehøyskole?
"Speed has never taken a single life,
suddenly becomming stationary, THAT`S the killer" - Jeremy Clarkson
suddenly becomming stationary, THAT`S the killer" - Jeremy Clarkson
http://www.viken.fhs.no/index.php?kat_i ... _id=378758
Fannt en link til som er fra 2003, men sikkert noe i samme gate....
http://www.gospeljr.no/index.cgi?art=2775
ellers bare ring og spør vel...
Fannt en link til som er fra 2003, men sikkert noe i samme gate....
http://www.gospeljr.no/index.cgi?art=2775
ellers bare ring og spør vel...

-
- Newbie
Har vært både deltaker og instruktør på dette kurset.
For lydelevene går dagene stort sett med til å gå gjennom masse teori, som er viktig å kunne når man driver med lyd. De siste årene har Bernt Austad vært en av instuktørene (driver blant annet Musikkloftet og har mye undervisningserfaring). På kveldene pleier det å være diverse konserter, happenings og møter, da får elevene mulighet til å skru litt, mer praktisk der altså.
Bare spør mer hvis det er noe spesielt du lurer på, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan!
Mvh
Sveinung Vevstad
For lydelevene går dagene stort sett med til å gå gjennom masse teori, som er viktig å kunne når man driver med lyd. De siste årene har Bernt Austad vært en av instuktørene (driver blant annet Musikkloftet og har mye undervisningserfaring). På kveldene pleier det å være diverse konserter, happenings og møter, da får elevene mulighet til å skru litt, mer praktisk der altså.
Bare spør mer hvis det er noe spesielt du lurer på, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan!
Mvh
Sveinung Vevstad
-
- Newbie
Jeg er ikke sikker på hvilken skole det er.
Jeg har fått vite at vi blir delt inn i 3 grupper: Nybegynner, Litt erfaring og Ekspert
Hvor mange deltakere er det på dette kurset?
Jeg har fått vite at vi blir delt inn i 3 grupper: Nybegynner, Litt erfaring og Ekspert
Hvor mange deltakere er det på dette kurset?
"Det pleier å hjelpe med en vegg av Marshall..."
- Musikk læreren min
- Musikk læreren min
-
- Newbie
Kurset er på Viken Folkehøgskole på Gjøvik. Det med at du skulle skrive hvilket nivå du ligger på er bare for å kartlegge ca hva du kan. Alle pleier å ha undervisning sammen uansett. Litt usikker på hvor mange deltakere det er i år, varierer mye fra år til år. Regner med det er 10 stk pluss - minus.