Er på litt utkikk etter nye monitorer til vår utleiepark. Hva har folket å si om hva som finnes her? Det er da snakk om produkter av raiderkvalitet. Har kikket litt på bl.a Martin Audio sine LE1200 og LE1500 og Electrovoice XW-12A, mest pga av at vi allerede har PA fra begge disse. Men er åpen for flere forslag
Takker for foreløpig respons. Noen som vet om noen bra bruktsalgportaler ute i europa forresten. Alla Desch-Audio, Bob-Kelly, Stage-Agency osv? Man kan finne mye artig og bra der ute hvis man leter litt ser du
Vi har kjøpt både Martin LE 1200 og 1500. Veldig fornøyd med begge, men liker 1500 best. Låter som krem og har en veldig fin spredning. Har droppet drumfill mange ganger på trommis etter at vi kjøpte disse!
Har Le1200 og 1500 samme problemet som Le400? Der må du opp på et visst volum før hornet våkner, og da tar 2.5K tilfart fra under scenegulvet og smeller rett i panna på deg med uhørt kraft. Sist jeg jobba med le400 måtte jeg dra av enorme mengder 2.5K i det øyeblikket jeg passerte et visst volum, men kunne kjøre med et minimalt kutt under grensa.