Foretrukket system
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
-
- Active Member
- Sted: Tønsberg
Til mindre jobber er HK helt greit. VELDIG kjapt å rigge opp og grei lyd. Har prøvd E.L.I.A.S anlegget dems,syns det funker helt greit til grand prix på skoler og sånne ting. Seff kan man være pirkete men syns man burde ta det for det det er: Et greit anlegg som er raskt å sette opp med ok lyd.
Tom Erik Stokness
- Joachim
- Pro Member Gold
- Sted: Øya
hvem store???knuhe skrev:Bechie skrev: Bortsett fra når de selv må ut å leie, nettopp fordi det står d&b eller Meyer (evnt. "No HK or Peavey, please") i riderene.. Også er det jo sjeldent at man har såpass store ting her nede at HK overhode ikke KAN brukes... ...og resten er historie...
Forøvrig skal det en del til for å parkere HK på hylla. De store internasjonale utleie firmaene bruker HK på store utendørs gigs. F.eks. World Dance Festival i Malaga.
Men er helt enig med dere i at Meyer er veldig bra og i alle tilfeller kan utkonkurrere HK. I allefall med litt mindre rigge tid.![]()
![]()
Må være helt ærlig, at hvis jeg kunne velge fritt mellom HK og Meyer på alle gigs. Ville nok Meyer fått første prioritet.
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
- John Idar Bakke
- Pro Member
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Nå sier det nok også bittelitt det faktum at du får en "stor fet" HK rigg til prisen av 1 (en) Meyer boks... Ikke det at prisen behøver bety alt, men hallo!?..
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)
Sjekk http://www.johnib.no
Sjekk http://www.johnib.no
- knuhe
- Newbie
- Sted: Porsgrunn
Enig der.... dessuten kan man ikke lage Meyer lyd med HK kasser.John Idar Bakke skrev:Nå sier det nok også bittelitt det faktum at du får en "stor fet" HK rigg til prisen av 1 (en) Meyer boks... Ikke det at prisen behøver bety alt, men hallo!?..
Hvilken Meyer modell refererte du til?
De ligger generelt i pris høyde med HK Actor og Projector.
Knut Henriksen
- Joachim
- Pro Member Gold
jeg gjentar, hvem store????Joachim skrev:hvem store???knuhe skrev:Bechie skrev: Bortsett fra når de selv må ut å leie, nettopp fordi det står d&b eller Meyer (evnt. "No HK or Peavey, please") i riderene.. Også er det jo sjeldent at man har såpass store ting her nede at HK overhode ikke KAN brukes... ...og resten er historie...
Forøvrig skal det en del til for å parkere HK på hylla. De store internasjonale utleie firmaene bruker HK på store utendørs gigs. F.eks. World Dance Festival i Malaga.
Men er helt enig med dere i at Meyer er veldig bra og i alle tilfeller kan utkonkurrere HK. I allefall med litt mindre rigge tid.![]()
![]()
Må være helt ærlig, at hvis jeg kunne velge fritt mellom HK og Meyer på alle gigs. Ville nok Meyer fått første prioritet.
og da mener jeg store profesjonellt firma som gjerne opererer internasjonalt med litt større artister enn grenlands karaokeartister og jalla festival på malaga.
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
- Joachim
- Pro Member Gold
jatta, sier du det. så vidt meg bekjent er det bare meyer som klarer å lage meyer lydknuhe skrev:Enig der.... dessuten kan man ikke lage Meyer lyd med HK kasser.John Idar Bakke skrev:Nå sier det nok også bittelitt det faktum at du får en "stor fet" HK rigg til prisen av 1 (en) Meyer boks... Ikke det at prisen behøver bety alt, men hallo!?..
Hvilken Meyer modell refererte du til?
De ligger generelt i pris høyde med HK Actor og Projector.

Sist redigert av Joachim den 12 apr 2004, 23:52, redigert 1 gang totalt.
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
-
- Pro Member Gold
- Joachim
- Pro Member Gold
Poland's Children's Choir Arka Noego on tour with HK AUDIO.Helge skrev:http://www.hkaudio.com/Concert/Live/
den du tenkte på ????
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
-
- Pro Member
- Sted: lillestrøm
- Kontakt:
- Joachim
- Pro Member Gold
-
- Pro Member Gold
Tenkte egentlig ikke på noen spesielt, du ropte i skogen og fikk svar.Joachim skrev:Poland's Children's Choir Arka Noego on tour with HK AUDIO.Helge skrev:http://www.hkaudio.com/Concert/Live/
den du tenkte på ????

- Bechie
- Active Member
- Sted: Sandefjord
Pussig du nevnte karaoke, forresten! Det er jo søren ikke annet her nede!! Karaokismen har overtatt og vi er dømt til å dø alle mann!!!!!Joachim skrev:jeg gjentar, hvem store????Joachim skrev:hvem store???knuhe skrev:
![]()
og da mener jeg store profesjonellt firma som gjerne opererer internasjonalt med litt større artister enn grenlands karaokeartister og jalla festival på malaga.
...er det rart man drikker mer enn før...
- Assuming is the mother of all fuckups!!!!!
Tlf. 915 22 579
Mail: kaivbech(at)gmail.com
Web: http://www.lysmann.no
Tlf. 915 22 579
Mail: kaivbech(at)gmail.com
Web: http://www.lysmann.no
- soundman
- Newbie
- Kontakt:
knuhe skrev: Men er helt enig med dere i at Meyer er veldig bra og i enkelte tilfeller kan utkonkurrere HK.
ehm.. med fare for å fornærme noen.. og det pleier jeg å prøve å unngå.. har du hørt meyer i det hele tatt?!?
--
If it sounds good, it is good. If it sounds bad, change something. If that make it sound worse, change it back.
If it sounds good, it is good. If it sounds bad, change something. If that make it sound worse, change it back.
-
- Newbie
- Sted: Modum
- Kontakt:
Bare et ørlite spørsmål... Hvor mange på dette forumet er d som faktisk eier sin egen flate ?? Eller utstyr waht so ever ?? Skal si meg enig i at HK ikke akkurat leverer, MEN på konsert i en gymsal med et lokalt korps, så er det vel strengt talt ikke økonomisk helt pr. kasse å fly opp 6 MLS4 pr. side... Og klaske til med H2000 !!!???!?
Mvh
Lydfokus
v/ Bård Åmotsbakken
- Se nu ble det fart i gramofonen!
Lydfokus
v/ Bård Åmotsbakken
- Se nu ble det fart i gramofonen!