Turnè tips?
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
- Lulu
- Newbie
- Sted: Hønefoss
- Kontakt:
Att: stig k
Hyggelig at noen prøver å ta tak i dette!!
I utgangspunktet er det ikke sikkert at all info om stedene må være helt til fingerspissene. tlf til kontaktpers. osv forandrer seg gjerne raskt.
Men også ha plass til tips utenom spillestedene, tips som hvis du skal "dit" fra "der" er det lurt å rekke den første ferga før "det" for da rekker du neste ferga før den tar kvelden.
Og "det" hotellet har kjiipe rom i 2.etg. men nyopppussa i 3.
Om du skal "dit" mister du tlf. dekning når du kjører inn i finnskogen ca. "der".
Mvh. Trond Løland
I utgangspunktet er det ikke sikkert at all info om stedene må være helt til fingerspissene. tlf til kontaktpers. osv forandrer seg gjerne raskt.
Men også ha plass til tips utenom spillestedene, tips som hvis du skal "dit" fra "der" er det lurt å rekke den første ferga før "det" for da rekker du neste ferga før den tar kvelden.
Om du skal "dit" mister du tlf. dekning når du kjører inn i finnskogen ca. "der".
Mvh. Trond Løland
HURRA!
- Joachim
- Pro Member Gold
- Sted: Øya
Re: Att: stig k
du mister dekninga når du kjører rv181 fra Eisdvoll over skuaen til meg...Lulu skrev:Hyggelig at noen prøver å ta tak i dette!!
Mvh. Trond Løland
Når det gjelder studentsteder så skifter de jo riktignok nummer før du rekker å ringe..
Mvh
Joachim Venberget
Joachim Venberget
-
- Newbie
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Det er et par management som burde investere i kart og Roadprogram..
Var på tur i helgen:(startet i Oslo) Bergen på torsdag, Farsund på fredag og Horten på lørdag..sån sirka 160 mil og et speil mindre før man var hjemme igjen...Men det skal sies at programmet beregnet kjøretiden ganske bra....
Har også fått bookingliste Bodø-Trondjem-Tromsø..i en Mersea postbuss fra tidlig 80..
Og siden det ikke er så mye skryt på denne siden her ville gjerne rose folka på Hulen i Bergen litt!! Det var langt dit men det var vert turen!
_kristina

Var på tur i helgen:(startet i Oslo) Bergen på torsdag, Farsund på fredag og Horten på lørdag..sån sirka 160 mil og et speil mindre før man var hjemme igjen...Men det skal sies at programmet beregnet kjøretiden ganske bra....
Har også fått bookingliste Bodø-Trondjem-Tromsø..i en Mersea postbuss fra tidlig 80..
Og siden det ikke er så mye skryt på denne siden her ville gjerne rose folka på Hulen i Bergen litt!! Det var langt dit men det var vert turen!
_kristina

- Hoba
- Pro Member
- Kontakt:
Tidligere, da jeg var ung, hadde jeg en oversikt over hvilke rom som var bra per hotel.
Sjekket om de gode rommene var ledige, men var ikke heldig bestandig nei.
Ellers så anbefaler jeg en stopp på Stasjonen på Vossevangen Park Hotel, burgertallerkenen anbefales.
Tror jeg husket riktig navn,..
Da er det bare å si, God tur !
Sjekket om de gode rommene var ledige, men var ikke heldig bestandig nei.
Ellers så anbefaler jeg en stopp på Stasjonen på Vossevangen Park Hotel, burgertallerkenen anbefales.
Tror jeg husket riktig navn,..
Da er det bare å si, God tur !
-
- Active Member
- Sted: Grimstad Rock City
Jeg har kjørt gjennom Reperbahn med buss (spør ikke hvorfor), og jeg kan ikke huske at det er en McDonalds på Reperbahn. Men det er en like ved. Jeg har selv hatt gleden av å spise Hamburger i Hamburg, på togstasjonen, ikke ved Reperbahn, en barnslig glede for oss som liker ordspill. For å si som den tidligere amerikanske presidenten: Ich bin ein Hamburger.Frodelyd skrev:En kamerat av meg sa at det fantes mcdonalds på reperbanen i hamburg:-)
For øvrig kan Natt&Dag v/statoil(e18) i Grimstad anbefales, men det er ikke et velegnet sted å parkere for dem med buss/lastebil over 3,7m.
- Cyberjens
- Active Member
- Sted: Kristiansand
- Kontakt:
Det var da veldig til diskusjon om det er McDonald i Reeperban eller ikkje. Det ligger ein i Reeperbahn 59. Om eg ikkje hugser feil er det like ved drosjeholdeplassen, to kvartaler fra "redlight district".
Så veit vi det....
Og om nokon lurte: det er bare å drite i å ikkje være med på reeperbahn om man er på turnè med 20 etterkvart überkåte musikere.
-RUBEN-
igrunnen nokså rart eg ikkje drikker....
Så veit vi det....
Og om nokon lurte: det er bare å drite i å ikkje være med på reeperbahn om man er på turnè med 20 etterkvart überkåte musikere.
-RUBEN-
-RUBEN LERVÅG-
---
"Musikalske mennesker er så absurd urimelige. De ønsker alltid at man skal være totalt stum når man selv lengter etter å være totalt døv."
Oscar Wilde
---
"Musikalske mennesker er så absurd urimelige. De ønsker alltid at man skal være totalt stum når man selv lengter etter å være totalt døv."
Oscar Wilde
- Bechie
- Active Member
- Sted: Sandefjord
Ja...ikke røyker du, og ikke drikker du...hva driver du egentlig med? Noe galt må da du også gjøre? Ikke engang bryte fartsgrensene gjør du! (du har riktig nok ikke sagt noe om disse fartsgrensene, men med en Ford Fiesta '83, tar jeg det for gittCyberjens skrev:igrunnen nokså rart eg ikkje drikker....

- Assuming is the mother of all fuckups!!!!!
Tlf. 915 22 579
Mail: kaivbech(at)gmail.com
Web: http://www.lysmann.no
Tlf. 915 22 579
Mail: kaivbech(at)gmail.com
Web: http://www.lysmann.no
- Cyberjens
- Active Member
- Sted: Kristiansand
- Kontakt:
'82 model, takk!Bechie skrev:Ja...ikke røyker du, og ikke drikker du...hva driver du egentlig med? Noe galt må da du også gjøre? Ikke engang bryte fartsgrensene gjør du! (du har riktig nok ikke sagt noe om disse fartsgrensene, men med en Ford Fiesta '83, tar jeg det for gittCyberjens skrev:igrunnen nokså rart eg ikkje drikker....)

-RUBEN-
-RUBEN LERVÅG-
---
Oscar Wilde
---
Oscar Wilde
- Hoba
- Pro Member
- Kontakt:
Joda, når du kommer ut på oversiden av Herrberstrasse, ned til venstre og så er det litt svakt til venstre så er du der.Cyberjens skrev:Det var da veldig til diskusjon om det er McDonald i Reeperban eller ikkje. Det ligger ein i Reeperbahn 59. Om eg ikkje hugser feil er det like ved drosjeholdeplassen, to kvartaler fra "redlight district".
Så veit vi det....
-RUBEN-
Eller ut fra Grosse Freiheit, innom wurst-sjappa på høyre hjørne og en kjapp currywurst og Underberg.
Så er det bare å ta til venstre og ile ned til 'makkern' og fråtse i hva det nå skulle være etter å ha dumpet innom et par sjapper på vei nedover.
Er jo noen dugende kneiper/barer der folk har klær på også.
Auf wiedersehen.
-
- Pro Member Silver
- Sted: OSLO/ Sørlandet en gang iblant.
Det var faktisk Geir Inge som sa at det var en Mc Donalds der. Hvem vet hva han gjorde der menKrisgitar skrev:Jeg har kjørt gjennom Reperbahn med buss (spør ikke hvorfor), og jeg kan ikke huske at det er en McDonalds på Reperbahn. Men det er en like ved. Jeg har selv hatt gleden av å spise Hamburger i Hamburg, på togstasjonen, ikke ved Reperbahn, en barnslig glede for oss som liker ordspill. For å si som den tidligere amerikanske presidenten: Ich bin ein Hamburger.Frodelyd skrev:En kamerat av meg sa at det fantes mcdonalds på reperbanen i hamburg:-)
For øvrig kan Natt&Dag v/statoil(e18) i Grimstad anbefales, men det er ikke et velegnet sted å parkere for dem med buss/lastebil over 3,7m.