Falt for Yamaha Pro R3, då eg fikk teste den i Berlin i November. Morsom sak, låter varmt og fint. Aldri sett denne live i Norge. Nokon som har den?
-RUBEN-
-RUBEN LERVÅG-
---
"Musikalske mennesker er så absurd urimelige. De ønsker alltid at man skal være totalt stum når man selv lengter etter å være totalt døv."
Oscar Wilde
Rev 7 låter fint til det meste, så lenge du ikke skal ha en laaaang klang. Personlig synes jeg brukerinterfacet er litt klønete, men det jo tross alt en gammel boks..
Ellers har jeg hørt veldig mye lovord om SPX2000, tror ikke den er så dyr heller. Har ikke hatt gleden av å teste den skikkelig enda, har bare lekt litt med de 2000dsp'ene som sitter i PM5D. Og jeg klager ikke Ellers er jeg veldig glad i Lexicon PCM 80..
--
If it sounds good, it is good. If it sounds bad, change something. If that make it sound worse, change it back.
Pine! e det ikje Trondahl. Kosli med litt Grimstadfolk her.
Jau. Er ikke helt overbevist av m-one enda for å være helt ærlig. Syntes M2000 tar steget inn i proffklang-verdenen i forhold. Siden Rev-7 ble nevnt, kan jeg si at jeg syntes den låter helt konge på trommer og akk.git. Plateklangen er dritbra. Veldig enig i det med dårlig utforming forresten. Det skal sies at dette ikke kommer fra noen proff akkurat, men så var det jo det med øret som hører da. Må presisere at Frode snakker om veiledene priser her. Du kan få samtlige endel rimeligere en det.
ET skrev:Pine! e det ikje Trondahl. Kosli med litt Grimstadfolk her.
Jau. Er ikke helt overbevist av m-one enda for å være helt ærlig. Syntes M2000 tar steget inn i proffklang-verdenen i forhold. Siden Rev-7 ble nevnt, kan jeg si at jeg syntes den låter helt konge på trommer og akk.git. Plateklangen er dritbra. Veldig enig i det med dårlig utforming forresten. Det skal sies at dette ikke kommer fra noen proff akkurat, men så var det jo det med øret som hører da. Må presisere at Frode snakker om veiledene priser her. Du kan få samtlige endel rimeligere en det.
Jo da, det er meg. Er også fornøyd med M2000, har en slik jeg også.
Men Mone og Dtwo er mer eller mindre en M2000 som er splittet i 2 og man har fjernet Expert mode på Mone.