Borrmann skrev:Mener bestemt å ha et vagt minne om å være med å drikke opp hele barbeholdningen på Amplifier sånn ca. noen timer etter at stedet ble lagt ned en gang i Desember. Et par uker før Muddy Waters ble lagt ned, altså. Og Nærmere et år etter at den Burger King du bruker som veiviser ble nedlagt?
piff paff, slike detaljer kan man ikke henge seg opp i!
Det virker sannelig som at det nå er SKURET det skjer på,,,nedtur...
Nå skal vi være snill med skuret. Fin plass. Hyggelige mennesker. Billig øl. Og ikke minst lettere å skru lyd der enn det var på Amplifier/Rock Bottom.
Dag Blix skrev:
og gitarbilder er det ALDRI for mye av.
I et PA-forum kan det fort bli for mye gitarbilder
Hvis noen av Lydforums medlemmer har bilder av egne gitarer de gjerne vil vise frem, er Facebook stedet. Til nød under sludder og vås. Det må da være mulig å diskutere PA uten å trekke frem eget privatliv. Og dette mener jeg på generelt grunnlag, ikke spesielt i denne tråden her.
Må henge på lydonen her, vi har faktisk fått eget forum for freelance og stillingsannonser så hva i all verden dette gjøre her under PA fatter jeg ikke.
Kan ikke huske sist jeg så innlegg eller aktivitet fra forum-adm og mod her.
Forumet holder på å dø ut og det er neimen ikke rart.
Enig, men:
Moderatorene er aktive de, ser de har tatt tak i ting, ikke kommentert, men slettet.
Er ellers grei aktivitet til tider, og mye fornuftig som skjer også.
jeg vurderer at det f mange som er blitt skinnhellige og burde finne seg større problemer å bekymre seg om enn blanding av tråder.
målet helliger midlene?
Det finnes ett eget forum for for freelance/stillingsannonser. Riktig posting er vel første bud for ett ryddig forum og unngå at ting sklir ut, så du har vel ingen andre å skylde enn deg selv.