Hei!
Ser ut som at jeg blir å bruke 4 stk. martin mac 500 serie kopier til påsken nå, disse blir satt opp mot en avolite expert 08. Er det noen som vet om disse hodene bruker samme oppsett som martin på software siden også? Sånn at jeg kan velge Martin MAC 575 i fixtures lista så er det bare plug'n'play? Eller bør jeg belage meg på å lage driver/lete på nettet?
Kinesiske MH kopier og drivere?
Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen
- John H. Guttorm
- Active Member
Kinesiske MH kopier og drivere?
Heaika/Heyka
- Tom Hansen
- Pro Member
- Sted: 9325 Bardufoss
- Kontakt:
Re: Kinesiske MH kopier og drivere?
Du bør bruke de rette settingene. Hvis dem ikke finnes på nett så kan du sende DMX-kartet til support-avdelingen, så får du en fil du kan laste inn i miksen. Sånn er det på Vista sine bord da. Kjenner ikke til Pearl sitt system. I Vista bordene kan ikke fixtures lages manuelt.
Tom Hansen
- John H. Guttorm
- Active Member
Spørsmålet var om de kinesiske kopiene hadde samme settings som martin originalene.. Det er nemlig ganske godt mulig.
Man har mulighet til å lage drivere manuelt på selve bordet, eller bare i notepad på pc'n og laste over.. Men ville spare meg selv den jobben, for hodene er ikke tilgjengelig før samme dag som gig'en er, evt. tidligst dagen før
Man har mulighet til å lage drivere manuelt på selve bordet, eller bare i notepad på pc'n og laste over.. Men ville spare meg selv den jobben, for hodene er ikke tilgjengelig før samme dag som gig'en er, evt. tidligst dagen før
Heaika/Heyka
- Tom Hansen
- Pro Member
- Sted: 9325 Bardufoss
- Kontakt:
Det finnes vel mange kopier fra kina. For at du skal få svar på dette er det jo greit og vite hva dem heter. Du finner DMX-kartene til de fleste lampene på nettet, og da er det jo bare og sammenligne!
Tom Hansen
- kleistad
- Active Member
- Sted: Alta
du kan jo bare spørre meg heika! trossalt jeg som leverer de til deg 

Kristoffer Leistad
- John H. Guttorm
- Active Member
Det er santkleistad skrev:du kan jo bare spørre meg heika! trossalt jeg som leverer de til deg

Heaika/Heyka