Skal ikke forsvare Behringer altfor sterkt, da jeg ikke er noen kjempefææn av dette varemerket, jeg heller. Men jeg støtter de som heller vil ha noen kanaler Behringer-kompresjon tilgjengelig, istedetfor ikkeno!
Har også prøvd to versjoner av den gamle Autocom'en. Både gammel, og jævli gammel. Her må jeg si at den eldste låter helt klart best. Noe som igjen beviser at de gamle er eldst, ogsåvidere.... Hehe!
(Men dere får meg ikke til å si at denne jævli gamle Autocom'en låter like bra som Drawmer, eller DBX 160!!)
Når det gjelder holdbarhet for elektronikkprodukter vil jeg bare nevne at kondensatorer av elektrolytt-typen tørker ut med årene. Alt etter type, fabrikat, temperatur osv, vil nok tidsfaktoren variere noe, men ikke bli overrasket om de har endret verdi opp mot 20-25% i løpet av 10 år.
Dette vil selvfølgelig endre hvordan produktet oppfører seg igjen, uavhengig om det heter Behringer eller DBX eller Demeter....
Så om man har et gammelt produkt man er glad i, kan det jo være lurt å skifte ut enkelte slitedeler.
Noe å tenke på?