Geir Bjerkaas » 21 Jul 2010, 17:08
[quote="Odd Arild Larsen"]Jeg synes denne Presonus mikseren ser veldig interessant ut, både prismessig og størrelse/muligheter. Noen som har prøvd den, og kan si noe om hvordan den låter? Kan man lagre noen oppsett for å hente fram senere? Mulighet for minnepinne?[/quote)
Jeg kjøpte min 16-4-2 for ca. 6 mnd siden, så jeg har rukket å gjøre noen erfaringer. Lydkvalitet: Jeg Har hatt LS 9-32 før, har ikke noe dårligere lydkvalitet nå, men selvfølgelig ikke like mange muligheter.Du kan lagre oppsett,men siden du ikke har motoriserte fadere, får du opp visning av alle innstillinger grafisk, i display, og justerer i forhold til det. Den har ikke usb inngang, men firewire, så du kan koble til pc, og ta opp live 16 kanaler.Holder det med 16 kanaler og 6 auxer, så vil jeg anbefale denne. Mht. monitornivåer, så er det separate skruknapper på utgangsnivået for alle auxer. Trykker du i tillegg på mix knappen som sitter rett i nærheten av skruknappen på f.eks aux 1, så får du fram alle signalnivåene som går fra aux 1. Disse vises i displayet ovenfor hver enkelt kanal(grafisk med led). Trykker du på selectknappen for en kanal er du tilbake i foh mode.
PS, mulig jeg oppgraderer til 24-4-2 i høst, da blir min til salgs, pent brukt i 19"flight.
mvh